Popis za narudžbu

Podrška

Odgovori na uobičajena pitanja

Iz glavnog izbornika ili Lens shop stranice kliknite na kategoriju proizvoda koja Vas zanima, te kliknite na dugme “odaberi opcije” za odabrani proizvod.
Na stranici proizvoda sa desne strane (desktop) ili u dnu ispod slike proizvoda (mobitel) nalazi se forma sa brzim izračunom cijene proizvoda. Unesite količinu i odaberite opcije proizvoda kako bi vidjeli cijenu, te na kraju kliknite na dugme “Dodaj u popis za narudžbu”.
Otvara se prozor u kojem su informacije o vašoj narudžbi. Ukoliko želite nastaviti narudžbu na neki drugi proizvod, samo zatvorite ovaj prozor, a ukoliko je to sve što želite naručiti, kliknite u dnu na dugme “Pošalji narudžbu”.
Na novoj stanici ispunite polja o naručitelju, odaberite način dostave i na kraju kliknite na dugme “Pošalji narudžbu”.
Uskoro Vam na e-mail šaljemo ponudu za plaćanje po kojoj vršite uplatu. Na ponudi će biti informacija o točnom roku isporuke.

Svoj račun možete otvoriti prilikom prve narudžbe. Prilikom upisa podataka o naručitelju, označite polje  “Otvoriti račun?” i upišite lozinku.

Adresu dostave i naplate promijenite na:  Moj račun > Adrese

Rok izrade provjerite na stranici odabranog proizvoda.

Rok isporuke (Republika Hrvatska):

  • za veće gradove: 1-2 radna dana
  • za otoke i manja mjesta:  2-3 radna dana

Status narudžbe možete pratiti na: Moj račun > Narudžbe

Sve narudžbe možete pogledati na: Moj račun > Narudžbe

Nemamo opciju plaćanja po pouzeću. Narudžbu šaljemo isključivo nakon zaprimljene uplate po poslanoj ponudi.

Da. Nakon što primite obavijest da je vaša narudžba spremna za preuzmanje, čakati će Vas u paketomatu, na adresi:
Lens d.o.o., Kopilica 62, Split

Trenutno naručiti mogu samo pravne osobe iz država članica EU.

Ukoliko je vaša narudžba stigla oštećena ili pogrešna, molimo slikajte nam paket / narudžbu i pošaljite na e-mail: info@lens.hr kako bi odmah krenuli u rješavanje problema.